بازار خرید و فروش مسکن در کدام استان‌ها پر رونق‌تر است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 16 بهمن 1395
بازدید : 268
نویسنده : omid

براساس گذارشها، در 9 ماه ابتدای سال جاری در 31 استان کشور میزان تسهیالات مسکن به طور میانگین 14 درصد افزایش داشته است. در این میان رشد 8 استان بیش از 25 درصد بوده است. به تناسب آن، میزان خرید و فروش مسکن، ویلا و حتی فروش اقساطی آپارتمان نیز از رشد نسبی برخوردار بوده است.

 طبق این آمار استانهایی که بیشترین افزایش دریافت تسهیلات مسکن را داشتند عبارتند از بلوچستان با 62 درصد افزایش، کرمانشاه با 39 درصد، اردبیل با 38 درصد، زنجان با 37 درصد، آذربایجان غربی با 35 درصد، تهران با 34 درصد، قم با 33 درصد و آذربایجان شرق با 27 درصد. این میزان رشد برای شهر تهران نسبت به جمعیت آن کم است چرا که میزان وام تسهیلات نسبت به هزینههای مسکن در تهران کمتر است.

با توجه به بررسیها، حدود 22 استان نرخ رشد مثبت داشته اند و این عدد بین 2 تا 62 درصد میباشد، در دو استان تقاضا برای وام مسکن تغییری نکرده است. هفت استان نیز با کاهش تقاضای تسهیلات مسکن روبرو بودند.

هفت استانهایی که رشد منفی داشتهاند عبارتند از کهکیلویه و بویراحمد با نرخ منفی 13 درصد، هرمزگان با منفی 11 درصد، بوشهر با منفی 8 درصد، گلستان با منفی 5 درصد، سمنان با منفی 4 درصد، خراسان جنوبی با منفی 4 درصد و ایلام با منفی 1 درصد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com